streda 27. júna 2018

Juliankine 4te narodeniny

Pár dní dozadu som sa spýtala Juli, čo by ju potešilo na narodeniny. Bez väčšieho rozmýšľania povedala, "mami prosím si dve lízatká, jedno pre mňa a druhé pre Eli, bude to výnimočne dobre?, A ešte si prosím farebné cukríky a žlté z toho dám Eli" U nás sa lízatka ani cukríky nekupujú, keďže ja sama mám tak pokazené zuby, že by som deti od toho rada ušetrila aspoň takto. Uvidíme dokedy sa to podarí. Teda lízatko je pre Juli veľká vzácnosť...a Eli sa môže radovať, že má takú parádnu sestru a môže si už tak skoro zamaškrtiť. Kúpila som gumených medvedíkov, vyrobila som krabičku a lízatká odbalila a zabalila do bavlnenej látky. A nakoniec ako je u nás zvykom, najcennejšie darčeky sú tie vyrobené, som jej k šatočkám vyrobila čelenku.
Na blahoželanie sa Juli tešila už od rána, vyspevovala si vymyslenú pesničku o tom, že už má 4 roky a nevedela sa už dočkať lízatka...Dohodli sme sa, že počkáme, kým príde domov ocinko, aby sa aj on mohol s nami radovať. A aby nám čas rýchlejšie ubehol sme si urobili výlet do Danubiany. Kamarátka Patrícia Koyšová tam má výstavu, má ozaj krásnu tvorbu tak odporúčam a detičkám sa tiež veľmi páčilo.





 Paťkine obrazy


 





"Mami pozri ako veľa bábatiek, tvária sa nahnevane...mali by sme ich rozveseliť..."


 "Aha mami melóooon...."


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára