streda 2. mája 2018

morské šatočky koníkové

S príbehom veľryby Gréty našla využitie látka s morskými koníkmi, ktorú si už dávnejšie Julianka vybrala v galantérii. Mali sme doma jednoduché belasé satočky tak hovorím Juli, že by sme mohli niečo na ne z tej látky vystrihnúť a našiť ak by mala chuť. Moja predstava v hlave bola taká že jednuducho nakrelime na látku napríklad veľrybu alebo nejakého morského tvora, ktorého Julianka vystrihne a na satočky našije. Skor než som než som začala Juli chytila nožnice a začala z látky vystrihovať jedného morského koníka za druhým...Pozorovala som ju a čakala čo vymyslí. Rozhodla sa koníky našiť na šatočky jednotlivo, čo ma prekvapilo kedže moja predstava bola úplne iná. Vystrihovat'ť iba koníky by ma veru nenapadlo, o to viac ma potešil jej nápad a zase sa mi potvrdilo, že je dobré nechať deťom voľné ruky :) Aby sa jej ľahšie šilo koníky našila na látku upevnenú v kruhu na vyšívanie a až keď boli našité, látku vystrihla a na šatočky som jej to potom pomohla našiť ja, lebo to už išlo o niečo tažšie.
Len podotknem, že keď čokolvek šijeme alebo tkáme výsledok väčšinou trvá niekoľko dní. Ciže jeden deň mala chuť prišiť dvoch koníkov, potom odbehla, na druhý deň zase niečo prišila až kým neboli šatočky hotové.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára