utorok 22. mája 2018

meninový puding


Dnes mala naša Julianka meniny. Tak som vymyslela že si spravíme špeciálny piknik pri Draždiaku. Na narodeniny som dostala varič tak teraz prišiel ten správny čas ho otestovať. Povedala som Julianke, že jej uvarím vonku puding. Julianka sa tak potešila, že keď sme poobede ležali v posteli tak mi pošepkala do ucha "mami mám nápad predtým ako si dáme puding sa okúpeme v Draždiaku, aby sme si ho potom taký teplý vychutnali ". Veru nebolo dnes zrovna najteplejšie, ale čo by som pre to moje dietko nespravila. Tak som pripravila plavky a šup ho aj s Juli do vody. Elušinka je prechladnutá tak nás čakala na brehu.
Po osviežujúcom plávaní, sme začali puding variť. Puding sme varili a varili a nie a nie zhustnúť...Dosť fúkalo tak nám to trvalo dlhšie a trochu sa nám puding aj pripálil ale zážitok sme mali z nášho prvého varenia v prírode všetci a bolo nám spolu fajn.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára