piatok 16. marca 2018

utkaný obal na polievočku


Tak veľmi mám rada povalu na starom dedinskom dedkovom dome. Vždy tam niečo zaujímavé nájdem. Tentokrát som sa prehrabovala v krabiciach so starým oblečením a vyberala látky a potrhané veci s krásnymi vzormi, ktoré by sa dali zrecyklovať ešte na niečo užitočné. A tak sme si utkali obal na zaváraninovú fľašu na polievku, ktorú nosíme na naše potulky lesom. Nech nám polievočka tak rýchlo nevychladne a hádam bude aj odolnejšia voči nečakaným pádom. Látku sme s Juliankou rozstrihali na pásiky. Ja som utkala modrú časť a Julianka žltú. Potom Julik vybrala a našila gombíky a ja som upevnila gumičky. Už sa teším ako si z nej budeme vychutnávať našu prvú polievočku.










 Keď už sme mali takú radosť z tkania tak som detičkám pripravila divadielko - rozprávku o zlatej priadke
Kde sa Zuzanka zázračne naučila ľan na zlaté nitky spriasť...

 Malý mužíček s červenou čiapkou na hlave tancujúci okolo ohňa, spievajúc si veselo:
"Dnes mám dostať zlatú priadku, varím pre ňu kašu sladkú, ak uhádneš meno moje nechcem Ťa, ale ak ho neuhádneš, vezmem Ťa....moje meno je Martinko Klingáč"


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára